Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Αρχική » Blog

Blog

Contributing to KDE using C++ and Qt

Celebrate the remarkable contributions made by our participants during the OpenSourceUoM coding seminar! From porting projects from Qt5 to Qt6 to enhancing overall system performance, our participants have showcased creativity, dedication, and a passion for innovation.

Η ανάγκη για μια ανοιχτή (ηλεκτρονική) διακυβέρνηση

Με αφορμή το ζήτημα που επικρατεί στην επικαιρότητα, για την παραβίαση ή μη των προσωπικών δεδομένων των απόδημων Ελλήνων καθώς και ζητημάτων που έχουν προκύψει στο παρελθόν με την τηλεκπαίδευση και την τηλεργασία, γίνεται εμφανής η ανάγκη εξέτασης του επιπέδου της διαφάνειας στις διαδικασίες του κράτους. Μία τέτοια συζήτηση γίνεται ακόμα πιο αναγκαία αν αναλογιστούμε τις εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης και του Big Data. 

Qt UoM Workshop

Day 1: Qt Workshop in UoM Kicks Off

In University of Macedonia the 1st day of the Qt Seminar is over,an event sponsored by the Qt Group, taught by a senior C++ developer from Codethink

Cantor

Γνωριμία με το μαθηματικό λογισμικό Cantor

Το Cantor είναι ένα λογισμικό για αριθμητικούς υπολογισμούς, ανάλυση δεδομένων και απεικόνιση, που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την παροχή ενός ολοκληρωμένου περιβάλλοντος για επιστημονικούς και μαθηματικούς υπολογισμούς.

Blockchain Camera - Camera Validator

Blockchain Camera | Καταγραφή βίντεο με εγγύηση ακεραιότητας του Etherium Blockchain

Η εφαρμογή Βlockchain Camera είναι ένα ανοιχτού κώδικα λογισμικό βιντεοκάμερας το οποίο καταγράφει βίντεο για τα οποία μπορεί να εγγυηθεί η ακεραιότητα τους, δηλαδή το ότι δεν έχουν τροποποιηθεί καθώς και το να είναι γνωστή η ώρα που υποβλήθηκαν στο Ethereum Blockchain.

Banana Pi

Πώς να αντιγράψετε το Armbian στο eMMc του Banana-Pi BPi-M5

Το Banana-Pi BPi-M5 συνοδεύεται από 16 GB ενσωματωμένης κάρτας πολυμέσων (eMMC). Το eMMC είναι χώρος αποθήκευσης που αποτελείται από μνήμη flash NAND και έναν απλό… Περισσότερα »Πώς να αντιγράψετε το Armbian στο eMMc του Banana-Pi BPi-M5

Ανάπτυξη γραφικών σε browser, με την χρήση WebGL2.0 – Part 1: Hello Triangle!

  • από

Τι συμβαίνει όταν οι απαιτήσεις για σύνθετα γραφικά έρθουν στο προσκήνιο; Με ποιόν τρόπο είναι εφικτή η διαχείριση τρισδιάστατων σκηνικών, με πληθώρα αντικειμένων (τάξεως χιλίων εώς και εκατομοιρίων), με πολύπλοκα σκιαστικά προγράμματα για τη δημιουργία διαφόρων εφέ, ενώ ταυτόχρονα η εμπειρία του χρήστη παραμένει αναλλοίωτη σε επίπεδα πραγματικού χρόνου (real time), δηλαδή τουλάχιστον 60 καρέ ανα δευτερόλεπτο;